بعد از اینکه شرکت Teamviewer دسترسی کاربران ایرانی را مسدود کرد. انی دسک نیاز کاربران را در زمینه ریموت دسکتاپ ، کنترل از راه دور برطرف کرد. انی دسک از امنیت بالایی برخوردار است و برای هر اتصال از پروتکل TLS 1.2 و الگوریتم رمزنگاری RSA 2048 استفاده می کند. نکته مثبت انی دسک این است که همزمان می‎توانید به چند دستگاه متصل باشید، نرم افزار Anydesk با سرعت اینترنت پایین نیز سازگار است و شما می‎توانید در آخر هر اتصال فیلم آن را ذخیره کنید که این امر مثبتی برای آموزشگاه ها می‌باشد. برای استفاده از انی دسک کافیست هر دو سیستم از اتصال اینترنت برخوردار باشند و با گرفتن آیدی از سیستم هدف می توان ریموت شد.

 

 

با انی دسک خودتان را محدود به زمان و مکان نکنید!

برخی مواقع پیش می‎آید که می‌‎خواهید با سیستم کار کنید ولی دسترسی مستقیم ندارید! برای این مواقع کافیست از قبل نرم افزار انی دسک را در سیستم داشته باشید و با در دست داشتن آیدی سیستم به آن متصل شوید و کار را پیش ببرید.

حتما پیش آمده که بخواهید یک نرم افزار را نصب کنید اما با پیغام خطا روبرو شوید، یا بخواهید تنظیمات مختلف را تغییر دهید اما دانش کافی برای انجام آن را نداشته باشید. نیاز دارید تا یک متخصص در کنار شما باشد و در مراحل حل مشکل کمکتان کند! کار نشدنی است اگر بخواهید برای هربار که یک پیغام خطا دریافت می‎کنید کارشناس حضوری داشته باشید. راهکار این است که متخصص کامپیوتر از راه دور برای رفع مشکل به شما کمک کند. برای داشتن ارتباط با کارشناس از طریق ریموت دسکتاپ بهترین راه استفاده از نرم افزار های مانند انی دسک، یا سوپریمو، تیم ویور، ریموت پی سی، می باشد.

ویژگی های نرم افزار Anydesk

  • استفاده از پروتکل TLS 1.2 و الگوریتم رمزنگاری RSA 2048
  • سرعت اتصال بالا و سازگار با سرعت اینترنت پایین
  • رایگان و بدون محدودیت
  • انتقال آسان فایل بین سیستم های کلاینت

 

درباره ی تیم ایران دانلود